Getaway Rock Festival



För någon vecka sedan fick man ställa frågor till Getaway Rock-staben. Jag råkade se det efter att ha kommit hem från jobbet en morgon så jag skrev en fråga lite fort och somnade strax efter det. Sedan såg jag att dom faktiskt hade besvarat frågan. Ett ganska bra svar egentligen. Det verkar ju vara väldigt svårt att boka stora akter denna sommar. Det känns som det är en festival var och varannan dag. Den 8:e april blev The Darkness klara för Getaway Rock Festival. Det är en ganska trevlig bokning måste jag säga men för mig når den inte riktigt upp till varken Slash eller Megadeth. Jag har bestämt mig för att hoppa GRF helt. Metallica lirar ju tillsammans med dom andra i The Big 4 i England och Frankrike samma helg, så det får gå före GRF i år. Jag får sikta på nästa år istället. Lite tråkigt när man bor 2-3 stenkast ifrån festivalen, men, men...

The Darkness till Getaway Rock Festival.


Två inlägg på 2 dagar får verkligen ses som godkänt. Nu blir det nog lite sömn.. eller så skippar jag kanske det. Vi får se. På återseende.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback