Damage ink! pt 2


Snart har ännu en lugn vecka på bloggfonten passerat. Mitt liv å andra sidan har varit allt annat än lugnt. Veckan som gått har varit väldigt påfrestande. Skola - sova - jobb - sova - skola. Ungefär så har veckan i stort sett ut. Mitt i allt det där så var jag in på Fallen Angel Tattoo och körde vidare på armen. Jag fick ett sms samma dag, eller om det var dagen innan, om jag ville komma in och köra vidare på eftermiddagen. Det är sällan jag tackar nej till ett tillfälle för att få lite bläck i armen så i förrgår, torsdags, blev det lite gjort.

Here we go again...


Lite på andra sidan.


Då har vi fått en text på armen samt lite svart färg.


Klar efter dagens sittning.


Lite kladdig.


Armen börjar ta sig!


På natten innan jobbet. Dags att ta av plasten


Öm och inte så jävla kaxig.


Kladd.


Efter att ha torkat armen.

"My lifestyle determines my deathstyle"

Nu har det som sagt gått nästan 2 dagar sen gaddningen och man när nästan sugen på att köra vidare igen. Nästan. Jag blir alltid lite halv-anti när jag väl suttit där ett tag. Det gör fan ont, ibland mer, ibland mindre men ont gör det. Så fort det gått ca 2 veckor, när allt läkt ihop, har man dock redan glömt det. Men vill man bli fin får man lida pin!

E

Kommentarer
Postat av: Dino

Bra tryck !!!!!

2011-04-02 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback