Nytt hos BANDITEMS.com

 

Tidigt i morse fick jag ett mail från BANDITEMS.com där det stod att man har lagt ut en hel del nytt på eBay. Jag såg en riktigt godbit i live-CDn "The Garage Remains The Same". Den skickades exklusivt ut till vissa medlemmar i MetClub (Metallicas officiella fanclub) som betalat för platinum membership innan man gjorde om medlemssystemet. Jag var en av dom som fick den skivan hemskickad. Jag lyssnade på den flitigt och gillade den väldigt mycket. Problemet dock är att jag är rätt säker på att skivan är försvunnen. Den försvann nog i en flytt för ett par år sedan. Värdet på skivan? Kollar man på eBay nu så är skivan uppe i 91$ (ca 600SEK). Jag skulle tippa att den går för minst det dubbla, kanske tredubbla. Då känns det ju onekligen extra roligt att man lyckats supa bort en skiva med en hel del värde i.

 

Det är Metallicas förra "fanclub president" Tony Smith som driver siten och allt som säljs är genuint. Kolla in www.BANDITEMS.com för fler coola prylar.

 

E

Live CD
The Garage Remains The Same
www.BANDITEMS.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback