Fan Can VI i morgon & Getaway Rock!

 

Erik har fortfarande fullt up. Jag har haft en 4-timmars föreläsning på Högskolan i Gävle, nu sitter jag hemma en stund. Jag ska fixa mat sen bär det av till jobbet. I morgon blir det i alla fall lite lugnare.

 

Jag såg på MetClub att Fan Can VI lottningen börjar i morgon! Burken kommer att vara limiterad till 7500 ex så ärligt talat tror jag inte att det kommer vara allt för svårt att få tag i ett exemplar. Jag har fått för mig att de tidigare versionerna av Fan Can har varit limiterade till 1000 eller strax över det. Jag har haft fel förut.  DVD-versionen kommer att kosta $59,99 vilket är ca 400SEK + frakt.  BD-versionen kommer att kosta ca 440SEK + frakt. Från klockan 18.00 i morgonkväll till den 10:e november kl 18 kan man anmäla sig till lottningen.  7500 vinnare kommer slumpmässigt att väljas. Vinnarna meddelas under kvällen den 12:e november. För att kunna beställa Fan Can VI måste man vara medlem i MetClub. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg var jag med och filmade materialet som är med på DVD/ BD’n, som kommer med så jag har mitt exemplar säkrat redan.

 

För övrigt kan jag passa på att promota Getaway Rock Festival som hålls här i Gävle. En fantastisk festival som hade en riktig bra line-up i år och lockade mycket folk. Man har redan släppt biljetterna för 2011års festival. De 1000 första 3-dagarsbiljetterna kostar endast 1000kr/st (ordinarie pris är 1495kr). Det första bandsläppet är på torsdagen den 28:e oktober.

 

E

Fan Can VI @ HQ


Megadeth @ Getaway Rock Festival 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback