Mellanlandat i Hongkong


Vilken jävla turné. Vilket jävla avslut. Jag sitter på flygplatsen i Hongkong och väntar på att få boarda nästa flight till London. Väl där har jag 3 timmar innan jag får boarda nästa flyg till Stockholm, sen är det bara tåget kvar hem till Gävle. Mycket väntan och långa restider har det varit men det har det varit värt! Nu väntar verkligheten när man kommer hem. TRIST. Den enda av oss som ville hem var Ron som varit i Australien 6 veckor, tror jag. Ett långt uppehåll väntar, till runt sommaren nästa år enligt rykten. Vad som händer då och vart kan man bara spekulera i. Festivaler i europa? The big four i USA? Inte en aning. Det enda som är säkert är att det blir ett rejält uppehåll i ett par månader. Jag skulle tro att man vill ut och göra en del rejäla gig innan bandet går in i studion igen för att spela in nästa album. Sen firar ju bandet 30 år nästa år så nåt rejält måste ju hända. Det blir hem spara pengar och leva snålt ett tag framöver. Det ska dock bli ganska skönt med ett uppehåll. Det kändes lite konstigt då att säga hej då till alla i Melbourne. Alla säger att det varit bästa turnén någonsin. Vi avslutade söndagen med att gå till The Cherry Bar på "acdc lane" och var där till 06 på morgonen. Det kändes sådär att behöva checka ut från vandrarhemmet vid 10 kan jag säga :) Men jag låg några timmar på soffan på uteplatsen och sov. Idag var vi till St Kilda beach och kollade lite, åt lunch. Vädret var riktigt fantastiskt sista dagen i Melbourne. Skulle gissa på 30-35 grader. Det kommer bli kul att komma hem till ett ruggigt Sverige. Hmmm... det kanske inte var så smart att åka i shorts förresten.

Hur som helst, jag uppdaterar lite mer med bilder och sånt när jag är hemma igen. Vi ses snart Sverige.

E

Kommentarer
Postat av: metmike

Jag har hört att delen av turnén i Australien vart den sämsta. När du kommer hem skall du veta att Brynäs ligger typ sist i Elitserien.

2010-11-23 @ 11:35:48
URL: http://blog.metmike.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback