Jetlaggad och förkyld


Hemma igen. Jag har snart varit hemma i en vecka faktiskt. Tiden går fort. Det räckte med att ta ett par steg i det svenska vintervädret för mig att få en förkylning. Detta i kombination med jetlag, skola och jobb är inte att rekommendera. Första natten i Sverige sov jag riktigt dåligt. Andra natten vaknade jag upp 02 på natten och låg och kollade på nedladdade avsnitt av House. Idag vaknade jag 05 vilket egentligen känns helt ok ändå med tanke på att jag låg avdäckad på soffan hela kvällen igår.

Förkylningen har börjat släppa lite. Men jag har inte haft mycket energi över till så mycket annat. Min ryggsäck som jag hade med mig till Australien är in ens uppackad än. Jag hämtade ut min fancan 6 på posten här om dagen med. Den är fortfarande nedpackad i kartongen den kom i. I och med att jag känner mig lite piggarre idag kanske jag i alla fall packar upp den :) Sen har jag tänkt att göra ett inlägg med bilder från Australien med. Den resan var lätt den bästa jag gjort sen jag började följa Metallica. I och för sig var den till USA förra året heller inte fy skam. Hur som helst är det bra mycket roligare att följa bandet utanför Europa. Jag hade nån stans tänkt att jag ska försöka trappa ner lite med resandet nu när jag gjort den här långa rejäla resan men jag tror inte det. Det är så jävla roligt att resa runt och träffa folk och se gig. Just nu siktar jag på nästa sommar så det gäller att försöka spara så gott som det går.

Jag fick ett mail från metstore om att dom släppt en del signaturplektrum till försäljning. Jag tycker om plektrum men jag gillar inte riktigt att man väljer att trycka upp speciella plektrum till försäljning. Plektrum är ju något man fångar på konserter, inte köper i butik om ni förstår vad jag menar. Jag sitter ändock och funderar på att beställa 2 uppsättningar, dom kostar ju bara 5$ /st. Jag ska ju ändå beställa en del annat så varför inte..

Getaway Rock Festival som hålls här i min hemstad har släppt några fler band. Inget speciellt egentligen men ett band som är värt att nämna är i alla fall det klassiska dödsmetalbandet Entombed. Det kommer att bli kul att se dom här i Gävle. Jag har inte köpt biljett än och jag tror faktiskt att jag väntar ett tag till nu när Metallica verkar dra ut på turné nästa sommar.

Nä, man kanske skulle ta och betala lite räkningar innan månaden tar slut. Jag återkommer med lite bilder och sånt senare.. jag lär väl skriva lite om nya fancan'en med.

E


Snöar och blåser....


Första advent

Kommentarer
Postat av: ella

smith-_enter_sandman&videoid=1156729" rel="nofollow">http://www.tv4play.se/noje/idol_2010?title=jaysmith-_enter_sandman&videoid=1156729

2010-12-03 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback