Framme i Adelaide


Framme. Jag spenderade större delen av dagen i Sydney dock. Vårt flyg hit var 19.30 och det var väl tur det, det är rätt så dött här än så länge. Det jag vet är att man kan flyga till kangaroo island härifrån och det ska vara rätt bra, men det har jag varken råd eller tid med nu.. Jag klättrade över Harbour bridge idag! Det var bra jävla högt kan jag tala om. En del av gången när man är typ 40-50 meter upp ser man rakt ner genom gallret. Jag var inte allt för kaxig direkt. Men det var en upplevelse. Man kunde se över hela Sydney och det var riktigt riktigt vackert. Synd att man inte hann stanna längre. Vi hade tänkt att dra till Taronga Zoo och kolla in lite djur men det hade vi inte tid med i slutändan. Vi spenderade istället lite tid vid operahuset. I morgon är det gig nr 1 i Adelaide, får se om jag bloggar nåt därifrån då. Nu är de läggdags! Klockan är 01.10. Det skiljer faktiskt en halvtimme i tid här jämfört med Sydney. Konstigt. God natt.

E


Denna bro knallade jag uppför idag!


Vid flaggorna vänder man om och går ner igen. Man ser att folk står där.
(Jag har bilder från bron men dom har en annan kille i sin väska.)


Operahuset i Sydney.


Operahuset i Sydney.

Jag vid operahuset.


Louis sov på flyget till Adelaide och drömde nåt konstigt.... :)



Kommentarer
Postat av: gun Dackell

Hej, Kul att se att allt flyter på. Broklättring då skulle jag fått svindel..Vi kom hem från Stockholm kl. 1500 efter en trevlig helg. Jerry Williams var toppen !! Lite annat stuk på sitt sätt än Metallica. Kram akta dig för alla giftia kryp som finns

2010-11-14 @ 16:31:18
Postat av: John The Greek

fuck you.

2010-11-15 @ 01:51:43
Postat av: metmike

Hoppas vädret kommer suga

2010-11-15 @ 10:06:11
URL: http://blog.metmike.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback