Ett kort inlägg


Jag har inte haft så mycket tid eller ork snarare att blogga nåt. Blogg.se har inte direkt dom smidigaste verktygen när det kommer till att ladda upp bilder. Hur som helst, spelningen igår var helt jävla grym alltså. Vilken jävla setlist, helt otroligt. The outlaw torn! Så jävla bra. Vi får se vad som kommer att hända ikväll, antagligen nåt speciellt. Det kommer vara svårt att toppa igårdagen dock.

Det jag gjort i Melbourne än så länge är inte allt för mycket. Vi var på melbourne aquarium här om dagen och jag ver ner i en tank med olika fiskar, stingrocka och haj. Hajarna höll sig mest undan men vi såg dom på avstånd i alla fall. Precis när jag kom upp ur vattnet kom det en haj så det var lite trist. Idag har vi varit på melbourne zoo och kollat in lite djur. Ska snart dra iväg till arenan igen, sista gigget på world magnetic tour.

Jag kommer att posta mer bilder och sånt sen men det blir nog antagligen när jag kommer hem.. kommer att vara lite trist att komma hem till kylan men thats life.

E



Vi på räcket igår.

Kommentarer
Postat av: Asta

neje, inte så trist, Pasta är ju hemma!

2010-11-21 @ 12:48:19
URL: http://asterid.blogg.se/
Postat av: metmike

Loke vill leka också

2010-11-22 @ 12:37:44
URL: http://blog.metmike.com
Postat av: metmike

Var det inte Brynäs-FBK i december? Jo det var det. 2:a December. Hmm kanske vi skall kolla på

2010-11-22 @ 12:38:57
URL: http://blog.metmike.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback